BalREc - Investment And Real Estate Market Conference 2017

От създаването й през 2006 г. конференция BalREc като най-влиятелната публична платформа за дискусия в сектор недвижими имоти и инвестиции събира високо ниво представители от най-активните компании от сферата на инвестиционните проекти в България: инвеститори и инвестиционни фондове, банки, консултанти, правни компании, асет мениджъри и др., с цел да дискутират и анализират пазарните тенденции и прогнози по отделните сегменти – офис, търговски, индустриални, жилищни и ваканционни проекти, икономическия климат като фактор за развитието на проектите, предизвикателствата, които инвеститорите срещат, добрите практики при управление на активите и актуалните модели за пазарна реализация.

Предстоящото издание BalREc 2017 ще се проведе на 8 ноември в Sofia Event Center.

Основни акценти:

 Инвестиционна среда 2017
- Кои са финансовите, социалните, градоустройствените и пазарните фактори ,които определят текущото и бъдещето състояние на пазара на недвижими имоти в България
- Къде е българският пазар в контекста на движението на европейските капитали. Каква инвестиционна възможност предоставя той и за кого?
- Градоустройствен аспект: Real estate проектите като естествена част от градската тъкан – новите градски модели за взаимодействие между местната власт и инвестициите в недвижими имоти. Мащабните инвестиционни проекти като катализатор за модернизиране и осъвременяване на градските зони.
 
 Жилища
-Пазар 2017: Търсене, предлагане, цени, прогнози. 
-От реализация на индивидуални проекти към планиране на зони – каква е идеалната външна и вътрешна среда на живот?
-Кои са определящите фактори за бъдещото развитие на пазара на жилища?
-Какво се случва в луксозния сегмент - новите концепции.
-Бъдещето на лихвите: Ипотечно кредитиране 2017
 
Пазар на търговски площи
-Какъв е дневният ред на пазара на молове в среда на растящо потребление, липсата на нови мащабни проекти в строеж и експанзия на ключови наематели? Тенденции при развитието на търговския микс – какво привлича модерният потребител? Къде е традиционният ритейл в динамично развиващия се процес на дигитализация?
-Dealmakers: Рекорден обем инвестиционни сделки - Каква ще е посоката на управление на активите, които скоро смениха собствеността си? Модели за преструктуриране: Къде новите собственици виждат потенциал за развитие на утвърдените търговски обекти?
-Локация и още нещо – кои са факторите за успешно развитие на ритейл парк? 
-Супермаркети + Big Box: динамично развитие в борбата за пазарен дял

Офиси  
-Динамика при търсенето, стабилни и растящи наемни нива, висока запълняемост - какви са предизвикателствата пред индустрията при настоящата пазарна среда
-Нови 375 000 кв. м. офис площи до 2020г. – какви са рисковете от прегряване на пазара? Как можем да запазим устойчивата пазарна среда и балансът между търсене и предлагане?
-Какво се случва на пазарите извън София – кои са локациите, които успяват да развият потенциала си и кога можем да очакваме по-сериозно развитие и инвестиционна активност в Пловдив, Бургас, Варна, Русе и други локации ?
 
Хотели – градски и ваканционни
Градски хотели: 
-Пазарна среда - какъв е потенциалът на градските хотели от гледна точка на обем и профил на туристите и можем ли да очакваме растежът от последните години устойчиво да продължи?
-Строителна активност: Кои показатели създават апетит за нови хотелски проекти? Ново поколение потребители, нови бизнес модели - какви са ключовите характеристики на успешния градски хотел на българския пазар? 
Ваканционни имоти, хотели, туризъм: 
-Кои са купувачите на ваканционни имоти в България, с каква цел и на каква цена: пазар на ваканционни имоти към края на 2017
-Кои са факторите зад ръста в летния туризъм през последните години? Как да превърнем този тренд в устойчив и планиран растеж?
 
 

Генерален спонсор:

Златни спонсори:

Със съдействието на:

Research & database платформа:

Медийни партньори: